tisdag 16 mars 2010

dagsrapport

Jag fortsätter mitt nya tydliga liv och går fram i min omgivning likt en väderkvarn viftandes åt olika håll med armarna, jag är dock noga med att viftningarna är tydliga hela tiden.
Jag har precis lyckats få varghundarna att förstå att deras matte inte håller på med någon ny lek utan mycket allvarligare saker än så.
I fårhuset har tackorna hämtat sig från träningsvärken, de förbereder sig i lugn och ro inför stundande nedkomst och det är så rogivande att befinna sig där den här årstiden.

I morgon styr jag kosan mot Grythyttan och Grythytte gård där jag skall hålla ett litet föredrag om vägen från "tacka till jacka" det skall bli kul och jag tänker givetvis inte ge avkall på tydligheten så vi får väll se hur många som förstår vad jag säger.............Karin

3 kommentarer:

Unknown sa...

Heja heja :-)

Kattis sa...

Så skönt med KLARA människor!!!!

Då vet man vad som gäller!!! Raka rör...


Kör på gums...

Kramizzz

Skarvtjärns Greta sa...

ALLA FÖRSTÅR NÄR DU TALAR MED STORA BOKSTÄVER