onsdag 9 februari 2011

Jag har fått hjälp med att damma av och "pimpa upp" bloggen lite. Den blev ljus och fin, jag är nöjd.
Det är bara det att jag tycker det ser ut som en leverfläck uppe på listen till höger om Atelje Norrgården. Är det bara i min dator "leverfläcken" finns eller? Ja inte vet jag..

I dag har jag i alla fall känt mig lite lugnare och mer i fas ända till jag fick för mig att prova yoga.

Jag såg och hörde på tv att yoga skall vara ett bra sätt att "komma i sin kropp" och få huvud och kropp att samarbeta.
 Sagt och gjort, jag testade nu på eftermiddagen och resultatet lät inte vänta på sig........jag tror jag gjorde minst ett halvslag av mig själv.
 Efter att ha fått hjälp av Håkan att "knyta upp mig",bryta tillbaka benen så fötterna pekar åt rätt håll så känner jag i alla fall att jag har en kropp.../Karin

2 kommentarer:

Kattis sa...

Med tanke på alla kladdiga småfingrar på skärmen min kan jag inte avgöra statusen på "leverfläcken", men något därunder tycker jag mig allt skymta...

Kul att du är tillbaka på bloggbanan! :)

Kattis sa...

Japp ser "leverfläcken" men tycker allt den är charmig...

Jättefin blogg :-)

Ses på måndag