söndag 20 maj 2012

Det är klart att telefonen bestämmer sig för att gå sönder just när vi ska åka till Kivik och Österlen för att titta på äppelblommen. Jag tror det kallas "lagen om alltings jävlighet". Därför blev det inte en enda liten skånsk bild tagen.Vi hade det i alla fall fint på semestern. Jag tycker nästan att det långa bilresan till och från målet är det bästa på hela resan. Det är nämligen då jag passar på att "prata känslor" med mannen... Den här gången hade han dock ändrat sin taktik.Istället för att försöka komma undan med att höja radiovolymen eller försöka skruva sig upp och ut ur bilen, svarade han hela tiden, " just så känner jag med" eller "jag hade precis tänkt prata om det". Man kan säga att det tog udden av hela prata känslor under lång bilresa grejen. Dagens bild, äppelblom i Närke.

Inga kommentarer: